<<ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΝ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΤΟΙΧΟΥ>>.

 

Στην  λειτουργία τους οι  Κρατικές Υπηρεσίες  πρέπει να ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΟΥΝΤΑΙ.

Όταν το κράτος  λειτουργεί με αντικειμενικούς κανόνες και θεσμοθετημένα συστήματα ελέγχου του, τότε η κοινωνία το εμπιστεύεται, και οι κοινωνικοί λειτουργοί καθιερώνονται ως σεβαστά πρόσωπα.

Η αυτοδιοικητική υπηρεσία του Κράτους,  κατευθύνεται και ελέγχεται από την ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ και σε καμία περίπτωση από την Νομοθετική Αρχή (δηλαδή τους βουλευτές).

Διότι το σύμπλεγμα Νομοθετώ και Διαχειρίζομαι γεννά διαπλοκή και πελατολόγιο, ενώ η ανεξάρτητη, εκλεγμένη ισχυρή Εκτελεστική Αρχή εγγυάται την αντικειμενική και πλήρη εφαρμογή των Νόμων.

Για την  επιτυχή  λειτουργία των παραπάνω η όλη δομή,  διαχωρίζεται στα εξής επίπεδα:

1)            Κρατικές Υπηρεσίες  ΕΠΙΠΕΔΟΥ Α’ που έρχονται άμεσα σε επαφή με τον πολίτη

2)            Κρατικές Υπηρεσίες ΕΠΙΠΕΔΟΥ Β’ που οργανώνουν,  προγραμματίζουν και διοικούν τις υπηρεσίες επιπέδου Α΄.

3)            Κρατικές υπηρεσίες ΕΛΕΓΧΟΥ  για την  καλή εκτέλεση και πρόοδο των υπηρεσιών Α’ και Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ.

Οι υπηρεσίες Α και Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ οργανώνονται σε Περιφερειακή ή και  Κρατική εμβέλεια.

Οι υπηρεσίες ΕΛΕΓΧΟΥ είναι ανεξάρτητες από την δομή της κρατικής λειτουργίας, οι λειτουργοί της  δεν προέρχονται από αυτήν, αλλά είναι γνώστες της κρατικής λειτουργίας όλων των δομών της και η οργάνωση της είναι Κρατικής εμβέλειας.

 

ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ

 

Α) ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ

Η υπηρεσία ελέγχου είναι αρμόδια για το σύνολο των υπηρεσιών του Κράτους και των Περιφερειών και διοικείται από μικτή 7μελή επιτροπή, η οποία εναλλάσσεται κάθε 3ετία και αποτελείται από

1)            Εκπρόσωπο ειδικά εκλεγμένο από τα σωματεία Εισαγγελέων – Δικαστών

2)            Εκπρόσωπο ειδικά εκλεγμένο από το σύνολο των Επιμελητηρίων

3)            Εκπρόσωπο ειδικά εκλεγμένο από την Συνομοσπονδία Εργαζομένων

4)            Εκπρόσωπο ειδικά εκλεγμένο από το κεντρικό όργανο της Αυτοδιοίκησης

5)            Εκπρόσωπο ειδικά εκλεγμένο από την Εκτελεστική Αρχή

6)            Εκπρόσωπο ειδικά εκλεγμένο από το σώμα της Γερουσίας

7)            Εκπρόσωπο ειδικά εκλεγμένο από το σώμα ορκωτών λογιστών – φοροτεχνικών

Η επιτροπή διαθέτει πλήρη οργανωμένη υπηρεσία σε όλη την Κρατική Επικράτεια. Η επιτροπή αυτοδιοικείται, με ενισχυμένες δυνατότητες παρέμβασης, και διαθέτει ειδικό σώμα ελεγκτών οι οποίοι ελέγχουν τους υπολοίπους ελεγκτές της υπηρεσίας αυτής.

Τα μέλη της επιτροπής αυτής δεν μπορούν να επανεκλεγούν για δεύτερη θητεία.

 

Β) ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ  Α ΚΑΙ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ

Η παραμονή στην ίδια θέση Διευθυντού σε τμήματα όλων των υπηρεσιών, δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη των έξι (6) ετών, στις υπηρεσίες Α και Β επιπέδου.

Κάθε Κρατική λειτουργική δομή (Υπουργείο ή Οργανισμός) διοικείται από Γενικό Διευθυντή, ο οποίος είναι μόνιμος στην θέση του και η πρόσληψη του γίνεται με υπερενισχυμένη  πλειοψηφία,  διοκομματικής επιτροπής της Εκτελεστικής Αρχής.

Αποπομπή Γενικού Διευθυντή μπορεί να γίνει από την Νομοθετική Βουλή με πλειοψηφία 51% ή με δημοψήφισμα που προκαλείται από τους πολίτες με 300000 υπογραφές,  ή και  από το 33% των βουλευτών της Νομοθετικής Βουλής.

Κρατικοί  λειτουργοί  Α ΕΠΙΠΕΔΟΥ,  για να συνεχίσουν την υπηρεσία τους σε Β ΕΠΙΠΕΔΟ,  θα πρέπει να περάσουν επιτυχώς από ειδικό σχολείο Διοίκησης και Προγραμματισμού. Είναι απαραίτητο για να προσληφθεί κάποιος σε υπηρεσία Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ  να έχει προϋπηρεσία στο Α ΕΠΙΠΕΔΟ  και στην Περιφέρεια.

Για την ανάληψη καθηκόντων Διευθυντή σε τομέα Διεύθυνσης Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ απαιτούνται ως κριτήρια:

1)            Οι προγενέστερες βαθμολογίες των υπηρεσιακών εξετάσεων

2)            Η βαθμολογία ειδικών γραπτών εξετάσεων για υπηρεσιακά γνωστικά θέματα

3)            Αιτιολογημένες κοινές προτάσεις του συνόλου των λειτουργών του τομέα ΕΠΙΠΕΔΟΥ Α

4)            Ιστορικό παρατηρήσεων των πολιτών  κατά την διάρκεια όλης της πορείας του, με την αντίστοιχη έκθεση της ειδικής επιτροπής αξιολόγησης παραπόνων.

 

 

 

<<ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΘΟΥΝ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ  ΠΡΩΤΑ ΕΚΕΙΝΟΙ  ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ Σ’ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ>>.

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ

 

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

ΠΟΛΙΤΗ ΜΟΥ, ΝΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΙΜΑΙ.

ΕΙΜΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΑΣ, ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ.

ΥΠΟΦΕΡΩ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΦΤΙΑΞΕΤΕ, ΝΑ ΕΧΩ ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟ, ΝΑ ΕΧΩ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΜΕ ΣΑΣ, ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΑΥΤΟΜΑΤΑ, ΝΑ ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΣΑΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ,  ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΤΕΛΕΙΑ, ΠΩΣ ΝΑ ΣΤΟ ΠΩ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΑΝ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΕΛΒΕΤΙΚΟ ΡΟΛΟΪ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΧΑΛΑΕΙ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΟΥ.

ΜΥΑΛΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ. ΜΑ ΕΧΩ ΨΥΧΗ.

Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.

ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΑΣ.

ΕΓΩ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΕΙΜΑΙ ΕΣΥ. Ο ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ.

ΦΤΙΑΞΤΕ ΜΕ, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ. ΕΙΜΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟ. ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΤΣΙΜΠΟΥΡΙΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΟΥ.

 

 

 

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ  ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Η καθιέρωση πάγιων κανόνων λειτουργίας του πρωτογενούς παραγωγικού τομέα,  ρυθμίζει σε μεγάλο βαθμό την λειτουργία του συνόλου,  μιας πραγματικά ελεύθερης αγοράς.

Ξεκινούμε το μεγάλο αυτό θέμα, περιμένοντας προτάσεις των αναγνωστών μας, και παραθέτουμε τους παρακάτω κανόνες.

  1. Κρατικός φορέας ασφαλίζει, υποχρεωτικά, τις δαπάνες που προκαθορίζονται για την επόμενη παραγωγή, από ζημιές κάθε μορφής καιρικών συνθηκών (εκτός και αν υπάρχει αμέλεια του παραγωγού).

Ιδιωτικός φορέας ασφαλίζει, προαιρετικά, την προσδοκόμενη  διαφορά της αξίας της τρέχουσας παραγωγής από την προηγούμενη και του προσδοκώμενου κέρδους.

  1. Οι επιδοτήσεις θα έχουν χαρακτήρα αναπτυξιακό και όχι θεραπευτικό.

Το Κράτος παρέχει υψηλές επιδοτήσεις,  για πάγιες εγκαταστάσεις, εξοπλισμούς και καλλιέργεια δέντρων.

Ο παραγωγός ΔΑΝΕΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ για το 100% νέων εγκαταστάσεων και εξοπλισμού και δενδρωδών καλλιεργειών, ενώ οι υποθήκες και τα ενέχυρα αρκούνται μόνο στα δανειοδοτούμενα έργα.

Τις ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ καταβάλει το Κράτος σε 10 τουλάχιστον ετήσιες δόσεις, με τις οποίες εξοφλούνται οι ετήσιες δόσεις των αντίστοιχων δανείων.

Τα δάνεια πρέπει να έχουν περίοδο χάριτος τουλάχιστον 2 έτη, να είναι χαμηλότοκα (έως 3%) και διάρκειας έως  30 ετών.

Έτσι ο παραγωγός δεν πληρώνει δόσεις δανείου για 10 τουλάχιστον χρόνια.

Οι επιδοτήσεις λειτουργικών δαπανών καταβάλλονται στον προμηθευτή.

  1. Όλα τα παραγώμενα προϊόντα και τα υποπροϊόντα αυτών, τιμολογούνται.

Το αφορολόγητο όριο καθορίζει η εκάστοτε Νομοθετική Αρχή. Έτσι οι παραγωγοί τιμολογούν πραγματικά  τους εμπόρους για να μην αισχροκερδούν εις βάρους τους.

  1. Αναγνωρίζονται στον παραγωγό ως δαπάνη, τα πάσης φύσεως έξοδα της παραγωγής ( ιδιαίτερα της αυταπασχόλησης τους) και η αξία τυχόν ζημιών.
  2. Δεν επιτρέπεται η κατάτμηση αγρών ή βοσκοτόπων κάτω ενός προκαθορισμένου ορίου, επιχειρηματικής ή οικογενειακής βιωσιμότητας.

Η αγορά κληρονομικών δικαιωμάτων επί αγρών, και γειτνιοζόντων αγρών δανειοδοτείται και επιδοτείται ως πάγιο.

  1. Όλοι οι μη χρησιμοποιούμενοι επί 10ετία αγροί και βοσκότοποι (ιδιοκτησίας Κράτους ή Δήμων ή Ιδιωτών κλπ)  αποδίδονται υποχρεωτικά για χρήση, σε επαγγελματίες γεωργούς ή κτηνοτρόφους με τις νόμιμες προβλεπόμενες διαδικασίες (μέσω λειτουργίας Τράπεζας Γης).

Εάν υπάρχει εν ενεργεία μελέτη αξιοποίησης της ανεκμετάλλευτης  γης  η 10ετία παρατείνεται σε 20ετία.