“Δεν υπάρχει τίποτε δωρεάν για μια κοινωνία, ΠΕΡΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. Η δωρεάν παιδεία όταν εξαγγέλεται από τον ηγέτη για όλους, περιβάλλει τον εαυτό του με μεγαλοπρέπεια και τους υπηκόους με άδικη φορολογία. Δεν είναι ηθικό άποροι πολίτες να πληρώνουν σπουδές παιδιών εύπορων οικογενειών Η δωρεάν παιδεία σκλαβώνει τα ιδρύματα στην κρατική εξουσία, από την οποία εξαρτά αποκλειστικά τα οικονομικά της. ΟΧΙ στη δωρεάν παιδεία ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Η κοινωνική ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ προτείνει:
Δωρεάν παιδεία (βιβλία, δίδακτρα) θα έχουν τα παιδιά των οποίων το οικογενειακό εισόδημα των γονιών τους είναι κάτω από ένα επίπεδο το οποίο καθορίζει η εκάστοτε Κυβέρνηση. Δωρεάν σίτιση και διαμονή δικαιούνται όλοι οι άποροι φοιτητές και άλλες ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Τα Πανεπιστήμια θα ελαφρύνουν το κόστος λειτουργίας τους με ανάλογα έσοδα από δίδακτρα.
ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
Στο Δημοτικό οι δάσκαλοι δεν είναι ηθικό να έχουν αυτοσκοπό την εκμάθηση στους μαθητές της διδακτέας ύλης που αναγράφουν τα βιβλία τους. Στόχος παράλληλα είναι η διαπεδαγώγηση ενάρετων νέων. Η αρετή δεν διδάσκεται από τα βιβλία. Η αρετή διαμορφώνει χαρακτήρες στην πράξη. Η κοινωνική ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ προτείνει:
Να εμπιστευτούμε τους δάσκαλους, οι οποίοι με ανάλογη εκπαίδευση πρέπει να γίνουν και παιδαγωγοί.
Κάθε εβδομάδα οι δάσκαλοι να έχουν τουλάχιστον οκτώ (8) ώρες ελεύθερο πρόγραμμα αγωγής των νέων.
Από τις δράσεις και τα αποτελέσματα της ελεύθερης αγωγής θα αξιολογούνται κυρίως οι δάσκαλοι:
ΠΕΡΙ ΑΣΥΛΟΥ
Τα Πανεπιστήμια πρέπει να γίνουν οι ναοί όχι μόνο της μάθησης, αλλά και της δημιουργίας υπεύθυνων χαρακτήρων. Η κοινότητα μέσα στο Πανεπιστήμιο δεν μπορεί να επηρεάζεται ασύδοτα από όποιον υπησέρχεται μέσα σε αυτή.
Η κοινωνική ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ προτείνει.
Σε όλες τις εισόδους των Πανεπιστημίων πρέπει να υπάρχουν ελεγχόμενες διαβάσεις. Μόνο με την ηλεικτρονική κάρτα που πρέπει να εφοδιάζεται ο κάθε φοιτητής ανοίγει η είσοδος για να εισέλθει ή να εξέλθει. Τότε θα υπάρξει ένα πραγματικό άσυλο ιδεών των ιδίων των φοιτητών.
Πολυ σωστα ολα τα παραπάνω. Μονο αν γίνουν μπορεί να αλλάξει η κοινωνία μας. Μια σωστή και υπεύθυνη παιδεία μπορει να παράξει μελλοντικούς ορθά σκεπτόμενους πολίτες.